Imagine

Gândul zilei

gandul zilei 3 iulie geanina lisandru citate

3 responses

  1. E noapte, trecut de ora 3 si mi-e tare rau…. am venit la voi parca se sfarseste lumea am o cadere de tensiune nu am aer, sunt singura… nu stiu ce sa fac nu vreau sa alarmez pe nimeni…cred ca am obosit prea mult invartindu-ma in jurul copiilor si tare as vrea sa nu pun punct vietii. De cand s-a nascut Irinuca am depasit norma cu munca,,, si oricat as vrea sa fiu de perfecta ca bunica se pare ca ceva nu este din nou in regula cu sanatatea mea desi fac continuu tot felul de tratamente sa=mi mentin sanatatea. asa ca draga mea Prietena sa stii ca nu putem controla noi totul… e o pura intamplare ca mai respiram sau nu. Nu depinde de noi…noroc cu cerul instelat din asta noapte care ma face sa sper ca totul va fi bine…si totusi o cucuvea nu-mi da pace …e cat se poate de real. Si nu mi-e frica…dar astept cu nerabdare rasaritul Soarelui…iertare ca am dat buzna la voi, dar acum ma simt mai bine pot sa respir….nici nu stiti cat de a[roape sunteti de sufletul meu, cat de bine ma simt cand va citesc…iertare…multumesc cerului ca existati …si va doresc tot binele din lume acum in miez de noapte.

    Apreciază

    Iulie 8, 2014 la 3:28 am

    • Sănătate maximă, Viorica!

      Gând senin de la noi!

      Apreciază

      Iulie 11, 2014 la 11:28 pm

      • Multumesc mult. Cred ca asta inseamna adevarata prietenie. In momentele cele mai grele sa alergi la prietenul drag. Si voi doi imi sunteti tare dragi. Cred ca atunci cand ne vom intalni va fi o explozie de bucurie. Am trecut prin clipe infioratoare in saptamana asta, legat de sanatatea mea. Mi-am mai revenit si lupt sa fiu din ce in ce mai bine. Fetele mele dragi ma ajuta, copiii fac minuni intotdeauna si voi stiti asta. Va doresc un sfarsit de saptamana minunat, asa dupa sufletul vostru dragii mei! Imi place mult la voi, in – Gandul zilei- la tine Geanina si -Festina lente- la Cristian. Ma bucur sincer ca existati in viata mea. Intr-o ora plec cu Daria si Irinuca la
        strabunica lor, la tara. Dariuca e foarte fericita acolo, a trecut de 2 ani jumatate si suntem foarte bune prietene. Atata bucurie in ochisorii ei albastri cand ma vede ca ma topeste de tot. Irinuca e mica, pe 21 iulie face 3 luni; o bombonica cuminte foc. Scuze, iar m-am intins la vorba… Cu bine dragii mei!

        Apreciază

        Iulie 12, 2014 la 6:50 am

Lasă un răspuns

