Nu am timp, construiesc nimic

nu invoc nicicând
falsa sintagmă nu am timp
pe care o repetă obsesiv
doar cei care îl irosesc
printre urzeli şi bârfe
ţesute la telefon
pe chat
facebook
mesageria privată
construind nimic
am puterea să îmi recunosc inerentele greşeli
curajul de a spune ceea ce gândesc
întotdeauna
nu îi ţes existenţei manta din ipocrizie
dualitate
iubesc necondiţionat oamenii
realizările lor
pe care le consider la fel de preţioase
precum sunt ale mele

Geanina Lisandru
citate geanina lisandru caracter

Lasă un răspuns

