Imagine

Gândul zilei

gandul zilei 17 iulie geanina lisandru citate

3 responses

  1. Nici eu !!!

    Apreciază

    Iulie 16, 2014 la 10:46 pm

  2. Da, așa este draga mea. Oricât de grea ne-ar fi viața acasă întotdeauna găsim resurse să ne facem viața frumoasă. Asta depinde numai de noi și mai ales de cât de mult ne iubim casa în care am trăit, în care trăim, muncim, cu bucurii și necazuri. În viața mea am avut prilejul să trăiesc în 7 case, în 7 locuri diferite care mi-au lăsat în memorie amintiri deosebite. De-a lungul vremii v-am mai scris că am călătorit prin țară, dar de 34 de ani trăiesc aici în București, cu nostalgia locurilor în care am copilărit și a locurilor adolescenței mele. Fie ca și copiii noștri să iubească locurile copilăriei și adolescenței și să-i facă să lupte ca oriunde s-ar afla pe acest pământ să se simtă acasă. Îți iubești părinții, casa în care trăiești, meleagurile natale, soțul, copiii nepoții… principalul e să știi să iubești, să prețuiești tot ce te înconjoară.

    Apreciază

    Iulie 17, 2014 la 9:23 am

Lasă un răspuns

