Am un nod în gât şi ochii înecaţi în lacrimi…

Mi-am propus să reîncep seria scrierilor pe blog începând cu 1 noiembrie 2014, dar nu m-am gândit nicio clipă că voi scrie în această primă postare despre ceva care mă va întrista peste măsură.

Vă scriu acum despre durerea, suferinţa care-ţi îngenunchează sufletul atunci când copilului tău nu-i este bine, când încerci din răsputeri să faci tot ceea ce îţi stă în putinţă pentru a-l şti fericit şi împlinit.

Nu poţi abandona, nu vrei, refuzi să crezi că lucrurile nu pot avea o rezolvare, un final în care sufletul renaşte, renaşte fiindcă pruncului tău îi este bine.

Nimeni şi nimic nu te poate convinge că finalul nu va fi cel dorit atunci când crezi cu adevărat în Dumnezeu, în Tine şi, nu în ultimul rând, în OAMENI.

Mesajul meu către voi, este cât se poate de scurt, direct, fiindcă nu mai este timp pentru MIHNEA.

Mihnea nu mai merge, nu mai vorbeşte, iar de hrană abia dacă se mai atinge.. Plange continuu, iar părinţii lui sunt disperaţi. 

Poate fi salvat la clinica San Matteo din Pavia.

Şi da, pentru a putea fi posibil ca Mihnea să ajungă acolo, este nevoie să ne unim, să donăm bani, să transmitem tuturor mesajul. 

PRIVIŢI-I OCHII! ÎI VEŢI ÎNŢELEGE SUFLETUL.

mihnea

Părinţii pot fi contactaţi accesând informaţiile de mai jos.

CARMEN CRISTINA MOLDOVAN : crystyna_mldvn[at]yahoo.com – telefon : 0747270762 – cont de facebook.

Pagina unde au reusit sa posteze parintii documentele medicale si informatii despe Mihnea.

RO57BRDE360SV82063513600 – Lei Contul e deschis la BRD pe numele Cristina Carmen Moldovan

RO04BRDE360SV82063603600 – BRDEROBU – EURO

2 responses

  1. Draga mea, Geanina,
    știu ce înseamnă aceasta durere… am pus pământ pe doi copilași, unul de numai patru luni, iar cel de al doilea, cat bradul, de douăzeci și opt de ani. Nu am posibilitate sa donez prea multi bani, dar de la mine mai puțin, de la Dumnezeu mai mult. Luni voi dărui acestui suflet o suma. Ii doresc din tot sufletul meu multa, multa sănătate!

    Apreciază

    Noiembrie 1, 2014 la 9:50 pm

  2. am notat…❤

    Apreciază

    Noiembrie 5, 2014 la 5:36 pm

Lasă un răspuns

