Te iubesc! Fără pauză.

Te iubesc pentru frumosul pe care l-am descoperit în interiorul fiinţei tale, pentru metaforizarea permanentă a zilelor pe care mi le dăruieşti cu generozitate, pentru bucuria pe care mi-o oferă privirea ta atunci când vin acasă, pentru îmbrăţişările care îmi topesc grijile, durerile, temerile, pentru strângerile de mână care-mi aduc siguranţă, dorinţă, fior. Aceeaşi iubire, aceleaşi sentimente. Ca în prima secundă când ne-am descoperit, ne-am atins mâinile, am devenit o singură fiinţă.

Te iubesc, minune de om! În fiecare zi. La fel.

Geanina Lisandru

citate geanina lisandru iubire

 

Lasă un răspuns

