Imagine

Să vă fie sărbătorile pline de cei dragi!

citate geanina lisandru paste

3 responses

  1. Hristos a inviat ! Paste fericit la toata familia !

    Apreciat de 1 persoană

    Aprilie 12, 2015 la 1:36 pm

  2. Paste Fericit! Hristos A Inviat!

    Apreciat de 1 persoană

    Aprilie 12, 2015 la 1:42 pm

  3. Hristos a inviat! M-am gandit si la voi in timpul slujbei de Inviere …am rezistat cu stoicism, desi aveam o criza cumplita de discopatie…si cu gandul bun la ce va fi in viitor , m-am intors pentru ultima data in casa mea cu Lumina. A fost foarte trist. Casa goala, copiii departe. Dar mi-a ajutat Cel de Sus si astazi am avut o zi minunata alaturi de intrega familie, la noua mea locuinta de la tzara. A fost o atmosfera fantastica animata de nepoatele mele Daria si Irina. Le puteti vedea pe facebook la Daniela Radulescu, fata mea. Doua zgatii de fete. Daca la slujba de Inviere am rezistat, dupa ziua de astazi am cazut franta de oboseala. Este motivul pentru care abia acum am intrat pe net. Sper ca si voi ati avut o zi frumoasa. Si cu speranta ca si maine va fi o zi la fel de frumoasa ca astazi… va doresc Noapte buna! Si de ce nu Vise placute! Viorica

    Apreciat de 1 persoană

    Aprilie 12, 2015 la 11:57 pm

Lasă un răspuns

