Fericirea de a iubi până la durere

nu am ştiut niciodată
să îmi expun tabloul durerii
poate fiindcă viaţa mea
nu e demnă de o galerie de artă

nu am ştiut nicicând
să dau sensul cuvenit durerii
pentru ca cei din jurul meu
să poată descifra corect mesajul tabloului

expoziţia de astăzi
vă prezintă un singur tablou
între ramele sale
se află inima fiinţei mele
care pulsează durere fericire
viaţă iubire veşnicie

într-o dimineaţă de vineri
cineva a hărtănit tabloul
pentru a-mi fura jumătate din viaţă
a reuşit
cu acordul meu
de atunci continui să trăiesc
cu cealaltă jumătate de inimă
în ea creşte fericirea de a iubi până la durere

dacă şi această jumătate îmi va fi furată
tot cu acordul meu
va rămâne doar conturul unei vieţi inexistente

Geanina Lisandru
citate geanina lisandru fericire

4 responses

  1. Bună dimineață! Ba ai știut, de aceea știu atâtea despre tine draga mea. Povestea vieții tale…cu bune și rele ne-ai adus-o în fața ochilor , și nu se uită…povestea unui om adevărat…eu te admir .o zi frumoasă ca tine și ca fata ta vă doresc. cu drag tot eu, Viorica

    Apreciat de 1 persoană

    Aprilie 21, 2015 la 5:41 am

  2. Vreau ca vantul racoros de aprile sa poarte cu el gandurile mele cele mai calde, iar primavara din sufletul meu sa infloreasca intr-un suras pe a ta fata si sa te fericeasca macar pentru o clipa !

    Apreciat de 1 persoană

    Aprilie 26, 2015 la 9:11 pm

Lasă un răspuns

