Destin

alături de tine
viaţa capătă candoarea nufărului
în care am învăţat să plutesc
fără să-mi fie teamă de necunoscut

dacă nu ne-am fi întâlnit
te-aş fi plăsmuit din verdele fraged
al frunzei de plumieră
pentru a ne descoperi
în cea mai reuşită
cromatică sentimentală pe lacul speranţei
unde apa ne-ar fi potolit setea de iubire

acalmia oferă răgaz fericirii
pictând nervuri proeminente
pe destinul nostru

mă atingi
mă simţi
mă guşti
petală cu petală

Geanina Lisandru
citate geanina lisandru prietenie

2 responses

  1. Foarte frumos gandit, scris si spus. Vezi Geanina de ce imi gasesc linistea la voi? Aici intotdeauna stiu ca dainuieste peste timp ceea ce mi-a lipsit, o prietenie adevarata care s-a nascut din nevoia de a cunoaste oameni deosebiti, si tu, voi doi, sunteti. Am fost norocoasa recunosc. Eu sunt bine dragii mei…imi omor timpul cu organizarile de santiere…stiti ca ma mut din casa mea…o sa va povestesc cat de curand ce isprava am facut. Deocamdata e bine. Surprize se pot ivi la tot pasul, dar sper sa ma obisnuiesc cu noua viata la tara. Cred, stiu ca voi veti fi cei mai buni prieteni ai mei in viata reala. Prea multi ani am fost alaturi aici … a fost frumos, si sper sa fie si in viitor.
    O zi minunata va doresc!

    Apreciat de 1 persoană

    Aprilie 28, 2015 la 6:31 am

  2. De aici de pe unul din santierele mele va urez tot ce poate fi mai bun pe lume, sanatate, fericire si mult noroc in luna ce va veni. Abia astept sa vad fetele cu cirese la urechi. Va imbratisez cu drag, Viorica

    Apreciat de 1 persoană

    Aprilie 30, 2015 la 7:37 am

Lasă un răspuns

