Sedusă şi exilată

prietenii mi-au pretins
să le împrumut viaţa
râvneau la trupul ei
dinainte de a mă naşte
o disecau
la micul dejun şi la prânz
când negura trăgea cortina
doreau să o seducă
să-i răpească senzualitatea fiorul
şi optimismul
îi cumpăraseră un loc în exil
pentru protejarea propriilor destine

au găsit-o adversarii
mi-au înapoiat-o
în prezenţa unui avocat
după ce cazierul sufletului
a primit reprimare temporară
iar eul meu a fost bătut în cuiele
unei condamnări cu suspendare

de atunci
nu o mai împrumut
nu mai permit altora
să se înfrupte
din bucata mea de viaţă
nici măcar noaptea
când poate fi sedusă şi exilată

Geanina Lisandru
citate geanina lisandru suflet

2 responses

  1. Si sufletul oboseste uneori…

    Apreciază

    Mai 10, 2015 la 1:20 am

  2. Ce liniste la tine draga mea. Cred ca esti foarte ocupata de nu mai intri aici. Eu sunt intr-un soi de concediu si ma delectez cu prezenta nepoatelor mele. Inventez povesti tot timpul si nu obosesc niciodata. Mi-e foarte bine. De luni plec iar pe santier, acolo alta poveste. Va urez inca de pe acum un sfarsit de saptamana minunat!

    Apreciază

    Mai 13, 2015 la 7:50 am

Lasă un răspuns

