Generozitatea nu înseamnă sacrificiu, ci bucuria de a dărui

Vor exista mereu oameni care ne vor dărui bucurie, fericire, iubire. Nu vor lipsi din existenţa noastră nici cei care ne vor răni.

Sunt sigură că aţi trăit măcar un astfel de moment lângă astfel de oameni. Importantă este reacţia ulterioară. Mergeţi alături de ei până la capăt sau le spuneţi în faţă şi fără ocolişuri cine sunt ei cu adevărat?

Curajul meu nebunesc, considerat astfel de foarte mulţi, nu îmi aparţine expresia, a fost taxat de multe ori prin trădare şi lovituri crunte chiar de oamenii la care am ţinut şi pe care i-am iubit.

Dar nu aceşti oameni îmi invadează existenţa, nu le permit, nu le vorbesc, nu îi ţin prin preajmă doar pentru că aşa este la modă, după cum susţin unii…

Frumosul vine dinspre oamenii care au lipsit atunci când au fost împărţite ura, ranchiuna, egoismul, făţărnicia. Ştiu, este greu să îi întâlnim, sunt din ce în ce mai puţini, dar ei există, trebuie doar să avem încredere că îi vom găsi. Eu i-am întâlnit şi sunt fericită în preajma lor, atunci când vorbesc cu ei, când ne oferim reciproc respect, prietenie, iubire. Pentru acest lucru îi sunt recunoscătoare Lui, vieţii şi nu în ultimul rând celor pentru care generozitatea nu înseamnă sacrificiu, ci bucuria de a dărui.

Frumosul, despre care vă scriu astăzi, nu are egal, pune în evidenţă sufletul şi conferă armonie, izvorăşte din adevăr şi simplitate. Pentru mine bucuria devine desăvârşită doar dacă persoanele dragi se bucură împreună cu mine. Am învăţat că bucuria reală stă în emoţiile sufletului, acele emoţii care pun stăpânire pe întreaga fiinţă, sângele începe să fiarbă, tremuri, râzi, roşeşti, lăcrimezi alături de OAMENI.

Nu vă fie frică de oameni! există sub toate formele. Vă doresc să-i întâlniţi pe toţi pentru a-i preţui la justa valoare pe cei care SUNT.

Geanina Lisandru

citate geanina lisandru prietenie

2 responses

  1. ♥ ڿ✿♥*✿ڿڰۣڿ✿♥ ڿ✿♥*✿ڿڰۣڿ✿♥ ڿ✿♥*✿ڿڰۣڿ✿♥ ڿ✿♥*✿ڿڰۣڿ✿♥ ڿ✿♥*✿ڿڰۣڿ✿
    Buna dimineata prieteni dragi ! Va doresc sa aveti o zi asa cum o doriti fiecare,frumoasa,fara stres,cu multa pofta de viata !Pupici !
    Good morning, dear friends! I want to have one day as we want every beautiful, stress-free, with plenty of zest for life! Kisses!


    Apreciat de 1 persoană

    Iunie 13, 2015 la 3:47 pm

  2. Esti un om minunat!

    Apreciat de 1 persoană

    Iulie 2, 2015 la 8:42 am

Lasă un răspuns

