Să mă iubești

Să mă iubești la umbra verde a mării,
În casa țărmului lovită insistent de val,
Să-mi scrii cu gândul pe nisipul dat uitării,
Doar fraze-gesturi intrate-n agonal.

Să mă iubești barbar și subjugat de vicii,
Pe fulgii presărați de sarea mării calme,
Să transformăm perla și scoica în ospicii,
Să-mi ungi trupul cu dorul exalat de palme.

Să mă iubești când soarele îmi arde sânii
Cuprinși de frenezia atingerilor tale,
Să muști avid din albul învolburat al cărnii
Ce geme-năbușită sub mâna ta cea moale.

Geanina Lisandrucitate geanina lisandru casnicia

18 responses

  1. O asemenea invitație nu poate fi refuzată. ☺☺☺ Lisandru răspunde „prezent!” ☺ Mulțumesc, iubire… ☺🌹

    Apreciat de 1 persoană

    August 19, 2016 la 11:04 pm

    • Dragule, nici acestă invitaţie nu vine întâmplător, iar dedicaţia o fac cu toată dragostea pentru tine, minune de om.❤❤❤

      Apreciat de 2 persoane

      August 20, 2016 la 11:01 am

  2. GEANINA,ADEVARAT,UN WEEKEND INSORIT!

    Apreciat de 1 persoană

    August 20, 2016 la 10:56 am

  3. Minunat! Un suflet si un om deosebit. Sa va dea Domnul ani multi fericiti alaturi de cei dragi dincolo de orice val sau zgomot ce poate lovi malul drag la exterior! Zile binecuvantate!

    Apreciat de 1 persoană

    August 20, 2016 la 11:38 am

  4. Frumos! Sa aveti parte de tot ce va doriti, o meritati din plin, sunteti un exemplu frumos, curat, ADEVARAT!

    Apreciat de 2 persoane

    August 20, 2016 la 6:08 pm

    • Mulţumim pentru fiecare gând lasat pe paginile noastre, gând pe care îl apreciem la justa valoare. Preţuim sinceritatea, simţim bucuria din sufletul celor care ne sunt cu adevărat aproape.
      ❤❤❤

      Apreciat de 1 persoană

      August 20, 2016 la 6:25 pm

  5. Superbe versuri❤

    Apreciat de 1 persoană

    Septembrie 1, 2016 la 6:57 pm

  6. Marian

    Voi doi , parca ati fi Nina Cassian si AL. I. Stefanescu caci , doar aia…aia stateau impreuna in aceeasi casa , beau apa de la aceeasi cismea si cumparau painea de la a ceeasi brutarie si totusi , isi dedicau unul celuilalt…poezii . Diferenta este ca alora nu le-a dat prin mintea capului sa-si faca blog in rest….. fix ca voi doi . Sa va ajute Dumnezeu ca si peste douazeci de ani , sa fiti exact la fel de…prolifici 😉 , cel putin in materie de poezie ! 🙂 🙂 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    Septembrie 2, 2016 la 6:44 pm

    • Mulţumim pentru urări!
      Este dialogul nostru nesfârşit, savuros, incendiar din toate punctele de vedere.
      Seară senină!

      Apreciază

      Septembrie 2, 2016 la 7:51 pm

      • Marian

        Eu v-am adresat acele urari in ideea ca..poate , poate voi fi si eu prezent atunci deci…e cu schepsis 😉 . Deoarece Nina Casian era urata cu draci pe ea …am sa schimb comparatia : semanati cu Chris Norman & Suzy Quatro …atunci cand interpreteaza ” Strumblin In ” , o melodie exceptionala asa cum exceptionali sant si cei doi si … evident , VOI DOI !!! 🙂 🙂 🙂 ” You’r love is alive and so you begin , / Foolishly lauyng on heart’s on the table , STRUMBLIN IN / Now and thei fine within light will / Catch us …STRUMBLIN IN ” . Cred ca v-ati prins c-am schimbat oarece la versuri 😉 ca sa se potriveasca cu marturisirea iubirii voastre . Bravo , felicitari !

        Apreciat de 1 persoană

        Septembrie 2, 2016 la 8:23 pm

  7. Estou traduzindo aos poucos os seus poemas. Estou adorando.

    Apreciat de 1 persoană

    Septembrie 8, 2016 la 1:54 pm

  8. Sou brasileira e meu idioma é o português, por isso encontro bastante dificuldade.

    Apreciat de 1 persoană

    Septembrie 8, 2016 la 1:56 pm

Lasă un răspuns

